نارسایی کلیه با کراتینین 7.3: باید انتخاب دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 7.3: باید انتخاب دیالیز

من نارسایی کلیه چند سال دارند و به تازگی سطح کراتینین سرم من است تا 7.3. دکتر به من دیالیز توصیه می شود، باید آن را انتخاب می کنید؟ آیا این بهترین انتخاب برای من؟
با توجه به اعلام خود را، سطح کراتینین خود را بسیار بالاتر از طبیعی است. به عنوان سم، آن را باید از طریق کلیه ها حذف، یک بار آن را افزایش می دهد، فقط 30٪ -50٪ عملکرد کلیه باقی مانده است. برای پرونده شما، سطح کراتینین است تا 7.3 آن را بسیار بالاتر از سطح نرمال، به طوری که دکتر ممکن است دیالیز به شما توصیه کند.
آیا دیالیز بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.3؟
دیالیز می تواند برخی از علائم را تسکین اما می تواند نارسایی کلیه از علل آن را درمان نمی کنند. اگر چه آن را می توانید برخی از سم را حذف کنید، سم macromulecule هنوز در بدن باقی می ماند به آسیب کلیوی است. علاوه بر این، آن را می توانید تغذیه از بدن ما را حذف کنید. مدت زمان طولانی برای آن است. بیمار ضعیف تر و ضعیف خواهد بود، ایمنی پایین و پایین تر خواهد بود. آن را به آسانی می تواند بسیار اثر جانبی را، مانند خستگی، هیچ اشتها و دیگران است. پس از آن که دیالیز آغاز خواهد شد، اگر هیچ راه دیگری، نیاز بیمار به دیالیز اغلب وجود دارد، این است که ما پیشنهاد نمی بیمار آن را.
به رک و پوست کنده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک درمان جایگزین خوبی از دیالیز، بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.3 شما می توانید آن را در نظر میگیرد.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: